Ons avontuur in Oeganda!

Goed begin is het halve werk

Wauw.

Vandaag is onze reis dan echt begonnen. Om 18:00 zijn Sharon en ik in het vliegtuig gestapt. Zo stoer dat we het hele voorbereidings traject geweest zijn, zo tam stonden we nu op het vliegveld.

Goed begin is het halve werk, zou je denken toch? Op het moment dat we wilden inchecken kwamen we al op het eerste probleem. We mochten niet inchecken, omdat we geen tickets hadden uit Entebbe. Ons was namelijk geadviseerd om die in Oeganda pas aan te schaffen. Om een lang verhaal kort te maken. We mochten niet mee tot we een vliegticket hadden waarop te zien was dat we Entebbe zouden verlaten binnen 90 dagen. Nog nooit zo snel hebben we een vliegticket weten te boeken. Of het nu klopt, geen idee. Maar het bewijs dat we het land weer uit gaan is wel degelijk aanwezig. Of we ook met die tickets kunnen vliegen zien we dan wel weer.

Nu liggen Sharon en ik op Doha Airport in Qatar op een bank bij een koffietentje. Het is 2:25 en ik probeer nog wat te slapen terwijl Sharon zachtjes "afscheid nemen bestaat niet.." aan het neuriën is. Wat brengen al die tranen en knuffels bij het afscheid toch ook een trauma's met zich mee. Ook daar moeten we van bijkomen.

Morgen vliegen we om 08:00 door naar Oeganda. Tot die tijd blijven we lekker op dit bankje liggen fantaseren over wat we tijdens deze reis allemaal voor moois mogen mee maken.

Slaap lekker allemaal.

Volgende blog is vanuit Oeganda!

Liefs Em.

Annet

Leuk Em, ik laat oma steeds meelezen. Ze was gisteren nog wel wat verdrietig. Dus fijn dat je dit doet. Geniet van alles

Liseth

Leuk om met je mee te lezen Em! Geniet ????

Bea

Gezellig om met je mee te lezen; lijkt het net of je niet zo ver weg bent :)

Suus

Hahah och och lekkere meiden.. Gelukkig is dat goed gekomen met de tickets .. Hopelijk kunnen jullie daar n beetje uitrusten .. Leuk om te lezen em:)
Dikke knuffel a la ons , xxxxx geniet ervan wijffie

Ineke van Doingoood

Succes meiden! Jullie zijn goed voorbereid en jullie zullen Oeganda vast in je hart sluiten. Wacht maar.... het afscheid dáár is straks ook weer lastig. Geniet!

Stijn hamstra

Super veel geluk dames ik hoop dat jullie een leuke Tijd daar hebben en geniet er van

Groetjes ???????? de hamstratjes

Doingoood